Thursday, September 16, 2010

raye2...=)

Alhamdulillah..thanks to ALLAH.tahun ni dapat merasai ramadhan almubarak dari awal hinga akhir,sempat sambut raye.and hari da masuk 8syawal da..tahun depan tak tahu macam mana..semoga dapat jumpa dengan mu kembali ya ramadhan..masih belum terlambat untuk ak wish SELAMAT HARI RAYA! MAAF ZAHIR DAN BATIN!

sebelum raya,memang menakutkan.ak ad test hifz syafawi.duk ngulang je la.masa hr exam tu.ok je.ad 5 soalan.boleh jwb je.tp macam tu la.soalan 5 aku sangku.baca dua ayat je.huu.xigt langsung.ya Allah,KAU maha berkuasa.macam mne lancar pun ak ngulang sblm tu,KAU boleh hijab,sampai aku xdapatnk bayang langsung ayat lepas tu.tertekan memang xterkata..huu.lps hbs tu.ak pergi sogo.haha.xd ape nk beli pun.saje jlan.lgpun xleh nk beli pn rmai org.pening kepala.hehe.sape suruh cari pasal jalan mse org duk sibuk sale..he..

hmm,bercerita pasal raya,,memang best..dapat duit raya,pakai baju raya,tudung raya..ada jugak yang dengan kabinet dalam rumah pun raya.macam2 la lagi.ad jugak yang siap baju raya dia 30 pasang.raya sakan.sebulan raya!!haha.menarik! rumah aku tahun ni hampir tiap hr masak.tahun ni jugak ak anyam ketupat sampai jadi.haha..pastu boleh buat banyak2 da.best2.klau x,ak tlg letak beras je.he..
1st day msk ketupat nasi,kuah kacang,sate.lps solat raye pergi dua buah rumah.balik,xkuar2..haha.
2nd day msk lontong.duk rumah..orang datang.pastu pergi rumah org(hehe)..makan2..
3rd day msk nasi dagang.
4th n 5th xigt...seingat ak raya ke empat pergi mesra mall.haha..raya2 kat mesra mall.he..
6th day msk rendang n soto.ajk org dtg mkn2..pastu ak pergi rumah ckgu rokiah.cikgu ni ngajar ak ekonomi asas,mak angkt ak kat skolah dulu..he..
hari ni.xmasak da.ak pergi open house rumah kawan.he..makan lagi..jumpa kawan2 sekolah.bising satu rumah.pening kepala aku.bising bangat.
ad gambar raya.tp malas nk upload..

makan punya makan naik 2kg.haha..ish..sedih..gemuk! esok lusa da nak naik bas da.uwaa!!! xmo naik bas.mesti sampai lambat macam hari tu.sebab bas pagi.huu.tapi dlm semgu lebih je.he..pastu balik lagi.sambung raya..haha..just kidding..yang ak takutnye exam.huu.xstudy.memang best la..macam mana nk jwb.uwaa..study,study,tdo.bukan nk tdo.tp tertido.ish,,mak biasa kata banyak syaitan bergayut kat bulu mata..haha.sbb tu bulu mata xlentik kot..haha..xd kaitan..haha

ak rase da meleret da ni ak bercerita..ape2 pun doakn ak selamat sampai,jawab soalan periksa sebaik mungkin.huu..takut2..pastu selamat balik rumahku ini dengan selamat.hihi..doakn tau.inshaAllah jumpa lagi..