Friday, October 15, 2010

omong2 aja..

salam semua...da 2weeks ago i stay at home for semester 1 holiday..hehe...best2...but actually,,,da gemuk..hu..naik berat..klau boleh tinggi lg xpe jgk..huu..but thanks anyway to my family especially,,my mom n sisters cz had cooked nasi beriani today..hee..smbl chat,tlis blog..hee..sbb rumah orang yg aku tgh chat ni,,cik li telah membuat sesi pembiakannya di situ..huu..xtau ape perasaan nk balik semula ni..huhu..aku duk rumah mcm2 da buat..especially....tdo!.hehe..bce buku..no sense je ak bce buku princess..haha..tp seronok! baca byk kli pun xpe.haha..ishhh..aku xtau nk cte ape sebenarnye ni..no idea.huu..x kn nk start ngan once upon a time..haha..

tapikan isu sekarang ape ek,,,dun galas??haha.pmbunuhan jutawan kosmetik,bajet tahun dpn..ptk dimansuhkan,ape lagi ye..ish lupa plak.cadangan mansuhkan btn..lagi ape ye.huu.hmm.ha,,tudung!!! kalu cite bab tudung..sedih je.xkra butik,kdai2 bse pun jual..tdg ariani la..tdg ikan la..haha(ikin).ak xske style cmtu..huu..muncung di atas,pastu melekat2..dye pnye bentuk tu xsesuai utk dpkai di tengah2 masyarakat..ada style yg pkai tudung mcm tu,,pastu rambut kne bonggol..ad yg buat cekik kat leher nmpk la leher yg konon nya jinjang la..aish,,mcm2 la...tudung yg singkat jgk amt ketara sekarang..memang la its better than free hair,,tp klau nak paki biar la bertepatan dengan cara pakai tudung.ikut syarak la..bukannye suruh pkai labuh sampai lutut pun..huu..smoga fmili aku n semua knalan aku tidak terpengaruh dengan fesyen yang sebegini..

hmm,,btw,,aku xtahu lg result n..hu...mcm mana la result aku....macam aku bgtau lam post sblm ni..ak xstdy sgt..so xtau la cne result..mmg bleh jwb..tp jwpn xtau la cne..uwaaa!! esk da nak gerak balik dq da..tp sebelum tu singgah kat genting dulu.tdo kta situ semalaman.he..sbb ptg tu nk pg farm..hee..nk masuk sawah padi,,xtau ble boleh masuk..so masuk strawberry farm pun jadi..hhee..shopg2..haha..xd ape yg nk shopg pun..sje je ckp..hee..

hmm,,nk cte ape lg ye......pasal bajet,,aku xtahu..hu..mls nk tgk lam internet..hu..xpela..esk mesti da lam akhbar..hehe...ha...satu cerita xberapa gempak..ketua polis negara kita sekarang da tkr..xtau spe..sbb xpsti da tkr or x..tp yg pasti,,ketua yg lame tu da dipecat atas kesalahan menyembunyikan jenayah..ish..dahsyat..so td..aku terbaca..dye akan dihadapkan ke mahkamah..itula...sepandai2 tupai melompat,akhirnya jatuh ke tanah jua..hehe..

hmm..ape lagi ek..xtau da nk cte ape.lain kli la plak ,,buat perkongsian di sini..hehe..=) tatata...

No comments:

Post a Comment

sos garlic(thoum)

Bismillahirrahmanirrahim.. mayo bawang putih/ثوم bawang putih 7biji telur putih 2bhg ½ sdb garam(kite kurg skit lagi) ½ biji lemon 1½ cawan ...