Saturday, April 24, 2010

diterima..!!

Alhamdulillah..pagi2 lagi aku dengar mak aku check laman web dQ pasal temuduga ari tu.aku diterima..aku tahu mak aku happy sangat mase tu.ape tidaknye,,mak aku call kakak2 aku yg ada kat kL tu.call ayh aku,,n xlupa jgk mak aku msg bestfriend dye..hmm,,nampak sangat mak aku happy..so aku akan aku tunaikan segala hasrat dan harapan mak aku itu..moga2 ALLAH memberkati segala usaha aku.ye la..aku kne rse aku ni insan terpilih bila dpt pergi situ sbb ramai yg mntak yg diambil hanya 250+..

esok da aku bertolak..daftar hari ahad.byk aku bawak..mcm2..haha..sterika,bakul kain,baju,mcm2 la..haha..borang2 pun banyak.dengan perjanjian ngan kerajaan la..ad 3 buku perjanjian biasiswa kerajaan.hmmm..ape2 pun doala kat aku ye smua org.semoga mawaddah berjaya walau dimana dye berada,walau ape pun ilmu Allah yg dye pelajari..smoga dye berjaya di dunia n akhirat=)..inshaAllah..

No comments:

Post a Comment

sos garlic(thoum)

Bismillahirrahmanirrahim.. mayo bawang putih/ثوم bawang putih 7biji telur putih 2bhg ½ sdb garam(kite kurg skit lagi) ½ biji lemon 1½ cawan ...