Sunday, January 27, 2013

Mencari Semangat yang Hilang!!!

ok ni post aku yg kedua.eh2 tamak plak ye mentang2 cuti?haha yess! sebenarnye sebab aku blh menaip dgn byknye ni adalah sebab aku tgh cuti sekarang.cuti sem selama 2minggu lebih.maka bercutilah aku bersama si cilik huda.abinye xcuti.wuu jadinye menetaplah aku di rumah setiap hari jd suri rumah sepenuh masa.ekekeke.ni pun aku menaip sambil agah2 huda.klo ad yg jerit pgl,mntak main dgn dia.hehe

so mcm biasalah.sebelum cuti panjang,pelajar YU akn menduduki final exam termasuklah aku.sem ni aku ambil 5subjek je.pada asalnye 6subjek,tp disebabkan aku mcm takleh nk bwk satu subjek tu,aku pun drop la sbb subjek tu subjek pilihan je.klo xambik pun xpe.klo subjek wajib ambik,syg tau nk drop.yela xmaunye ak belajo benda sama dua kali.huu

dipendekkan cite,aku da dpt da result keseluruhan.perasaan? sedih..uwaaaa.sebenarnye xde la teruk sangat.tp jatuh merudum result ak kali ni.wuu.bila tgk tu rse mcm putus asa pun ad.and skrg,aku masih lg mencari semagat yg br.cne eh nk bg ad smgt br ni? ap yg perlu kita tnm dlm diri kite eh?

jadinye utk aku lupekan markah2 aku,aku sibukkan diri dgn mengemas umah,tgk cite,lipat kain,main ngan huda..wee..

xmo sedih2.
happy!!!
mulakan langkah yg baru! 
yess!! bergerak dgn penuh keazaman...ceewahh

inshaAllah.Dengan izin Allah aku sentiasa kehadapan.ya Allah mudahkanlah segala urusan Nurul Mawaddah Isa.ameen.

yoshh!! semangat! semangat! 
bln 6 ni kan nk balik..wee kenalah semangat sikit.kakak aku mcm xpercaya aku nk balik.hihi.yela sbb tiket xbeli lg.mcm xconfirm.tp inshaAllah da confirm da,tiket je xbeli lg.doakan selamat semuanye.:D

semangat! semangat semangat! ya Allah jadikanlah aku dlm kalangan org yg beriman,ank dan isteri yang soleha yg berjaya didunia dan diakhirat.ameen.








No comments:

Post a Comment

sos garlic(thoum)

Bismillahirrahmanirrahim.. mayo bawang putih/ثوم bawang putih 7biji telur putih 2bhg ½ sdb garam(kite kurg skit lagi) ½ biji lemon 1½ cawan ...