Monday, January 28, 2013

misi clearkan bahan masak

hahaha...apela first expression org bila bce aku punye title ni ye.kikiki..dua hari tanpa beras xbermakna aku kelaparan dua hari.heh.kedai xdela jauh mne.tp mls tu la nk pg kedai beli beras.stu lg klo nk pg beli beras,bkn beras je yg nk kne beli,sayur,aym,etc2.

ok hari first,aku godek2 almari,ada sebungkus spaghetti.wahh blh buat mee goreng ni.aku pun ckp la kt suami aku yg aku nk buat mee goreng,dia kata ok.tp dia nk mee gorang basah.ooo..pandai ye..hihi.gurau je.so hr first ketiadaan beras kami pun makan la mee goreng basah.hihi
mee goreng basah aku


second day,kitorg makan nasi arab.eh2 ad plak berasnye?? aku xkata jordan yg xde beras.ekekeke aku beli kt kedai la nasi ni. pastu mlm plak aku mkn cucur bilis.hoho.

third day,aku mkn dlm pkul 3ptg mcm tu.aku mkn cucur bilis lg.xpuas mkn smlm.tu yg mkn lg tu.hhaha.muka da mcm cucur da.haha.mlm plak aku baham syawarma ayam.mintak kedai hantarkan ke rumah sbb mls nk kuar.lalala.aku mkn yg biasa je.suami aku je mkn yg super.hehe.
ni cucur nye.heuwheuw

esok plak? esk ak rse ak nk mkn nasi.haha..rindu plak kt nasi.adoiyaaii perot melayu tulen ni.hoho..maka tamat la cite tiga hari tanpa nasi.haha apakah???haha..tata

No comments:

Post a Comment

sos garlic(thoum)

Bismillahirrahmanirrahim.. mayo bawang putih/ثوم bawang putih 7biji telur putih 2bhg ½ sdb garam(kite kurg skit lagi) ½ biji lemon 1½ cawan ...